ponedeljek, 16. julij 2012

Moja dekca

Tudi jaz sem se udeležila PW izziva na Otočku, organizirala ga je Kreartiv. Žal nisem slikala postopkov dela, ampak sem imela z drugimi stvarmi dovolj opravka, kje da bi še fotkala!!!


Na polenih

Na vrtu

Na sušilcu
Tole je končni rezultat, in zaman se trudim narediti bolj žive barve - odejca je dejansko bolj sprane sorte.

In potem.....po končanem glasovanju....sva si z natrati delili prvo mesto, pa je strokovna žirija moderatork in nesodelujočih na izzivu  "zmago" prisodila meni...::))))))))))))

Hvala vsem, ki vam je bila moja odejca všeč in ste ji namenile svoj glas.....konkurenca je bila res huda!

Naša sposojena deguja sta dobila nov počivalnik. Od takrat dalje spita takole:
Počitek

Jabučk:))


Vse za hrano:))

Poglejte te prstke.....
Lepo bodite.

13 komentarjev:

  1. Čestitke! Super izbor motivov, barve,.. kot da bi gledala in brala iz kakšnega ameriškega quilting bloga! Zanima me, kje se da videti Kreartivine izzive in izdelke in še mogoče izdelke drugih PW ustvarjalk.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ime rože, http://www.mojalbum.com/joli/patchwork-izziv
      tukajle, upam da bo odprlo povezavo
      Hvala za pohvale!!

      Izbriši
  2. Tvoja odejica mi je všeč. Tudi če ne bi zmagala!
    Ima toplino in domačnost! To šteje! ČESTITKE!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za zmago, povsem zasluženo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za zmago.
    Zelo lepa,topla kombinacija barv.


    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Res krasna odejica, pa kako natančna si bila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!! Sem natančno slikala, da se ne vidi favdov:))

      Izbriši
  6. Odejica je čudovita. Zelo lepo si jo izdelala in izbrala krasne barve in motive. Čestitam, zasluženo prva. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. joj draga moja, sem občudovala tvojo odejico še, ko nisem vedela čigava je... superca si lp

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...