petek, 26. oktober 2012

Šivanje:))

Takoj ko sem prišla z dopusta, sem hitela na delavnico. Zahvaljujoč tršicama - zdaj imamo dve, je ratalo tole:
moja prva torbica


in tehnika Square dance - izdelale smo prt - venček:



Konec avgusta je Kreartiv z Otočka spet organizirala Izziv - tokrat smo izdelale prevleko za blazino, z vezenino. Takole je izpadla moja kandidatka.




 Potem sem se prijavila na nek mednarodni swap - izmenjavo izdelkov. Vse prijavljene smo morale izvesti enak motiv, potem pa ga vdelati v poljubni izdelek. Takole dokončano sem poslala v Avstralijo.


In še tole pomembno opozirilo - v Ljubljani na Trubarjevi 48 jutri odpira vrata nova trgovinca


Ključ od vrat si bosta podajali naši tršici Kreartiv in Natrati.


4 komentarji:

  1. Greš na otvoritev? Meni bi mogoče celo uspelo.
    Neverjetno mi je, da sploh ne šivaš dolgo, pa so izdelki takole dobri. Sploh blazina z vezenino z izziva je super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jutri prepuščam prostor vam, sama sem pokukala notri danes, pa naslednji teden bom spet...v glavnem vsakič ko bom v LJ bom tam, ker trgovinca je tako kjut, da bi kar spalko prinesla in tam taborila....
      Hvala za pohvale, šivam z veseljem, zdaj z novo lupo pa več vezem:))

      Izbriši
  2. Ooo, prihaja čas šivanja, itak :) in veselim se tvojih podvigov tudi tule, na tvojem blogu.

    OdgovoriIzbriši
  3. vse je krasno, torbica pa je takole od blizu čudovita.. vodi.. :) lp

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...