petek, 6. april 2012

Šivam in uživam


Še en izdelek iz zadnje delavnice s Kreartiv. Tehniki se reče Bargello in mi je tako všeč, da bom kar še kakšnega naredila.


Prvi bargello, spredaj in zadaj


Pa tabure za našo dečvo. Ideja od tule





Pa moja nova torba, ročno delo Lepemalestvari. Zelo všeč in zelo velika. Z najmehkejšimi naramnicami, kar so jih moje torbice kdaj premogle.

 Lepo bodite do naslednjič!

8 komentarjev:

  1. o koliko novega se dogaja pri tebi, prtiček z novo tehniko pa je res nekaj posebnega, tako lepega.. čestitam

    OdgovoriIzbriši
  2. O čudovito!Bargello, a tako se temu reče? Že brskam in iščem :):):) Enkrat mogoče ,..... se zna zgoditi, da bom tudi jaz približno znala. Ma, ne mne bom:):):)Zato bom pa pri tebi lahko občudovala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alenka, več kot prepričana sem, da z malo nasvetov znaš. In nujno je da se nam pridružiš na delavnicah!!!

      Izbriši
  3. Meni pa je tabure noro dober. Kako velik pa je? Bi mogoče za našega mačkona kaj takega naredila za gor se valjat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sonja, tabure je pri nas polno zaseden. Delala sem iz kvadratov 20x20cm, se mi zdi. Velik je zgoraj 45cm, visok 20 in spodaj 35 cm, tako na okroglo. Tvoj ta skuštran mačkon bi bil vesel, sploh če ga ne naponiš tako na trdo in se pogrezne notri. Probaj, pa še čisto simpl ga je naredit.

      Izbriši
    2. Hvala :) Moram jutri pogledat, če imam kako blago doma za tole narest :) Tole tvoje časopisno potiskano je super videt :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...