ponedeljek, 14. oktober 2013

Zaostanki

Svoje šivanje pa zadnje čase kar preveč zapostavljam. Kaj hočem, toliko se mi dogaja na drugih področjih, da ni imelo neke prave teže. Med poletno vročino sem bila v hladu svoje šivalnice še najbolj aktivna.Eno leglo mačkonov je našlo svoje domove, pa prt prekriva novo mizo ali mogoče omarico, pa na enem kavču je nova okrasna blazina:

In važim se z novimi vizitkami.Kjer vidite tele, veste da sem to jaz....
Samo spletno stran moram posodobit... zato raje spremljajte blog:))
Mislim, da razen parih flikc na kavbojkah  nimam drugih šiviljskih zaostankov. Zdaj grem novim podvigom nasproti.

21 komentarjev:

  1. Jaz bi tudi takega mačka. :) Maš še kaj?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj ne bi bil zame. Nekdo jih zbira. Ima celo stanovanje mačk (neživih :)), take pa še nima. Bi bil zelo vesel. Seveda jo kupim. :)))))))

      Izbriši
    2. Trenutno nimam, bo pa v roku 14 dni cel kup novih. Seveda dobiš. Pa še malo drugačni prihajajo....

      Izbriši
    3. Res???!!! Hvaaaaaalaaaaaaaa ti. :))) Komaj čaka. Res so tako luštkani.

      Izbriši
  2. Mojstrica. Tile tvoji mačkoni pa so meni taki lubeki. In krasne vizitke imaš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kar ne morem se jih nagledat. :) S čim si jih pa napolnila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti pa si faca.... Polnila sem jih s sintetičnim polnilom, izgleda kot vata in dobim ga v blazinah (slavistki ne upam napisat povštrih;) ) ki jih kupujem v Jysku ali Ikei ali Kiku... Glede na to da sva skoraj sosedi, te vabim da prideš do mene in si sama izdelaš svojega, za tvojega prijatelja ga pa naredim jaz.

      Izbriši
    2. Haha, saj še jaz povšter bolje razumem kot blazina. Sem morala prav pomisliti, kaj je že to. :)
      OOOOOO, hvala za povabilo, samo kaj, ko sem na Gorenjskem samo še na nedeljskih kosilih. No ja, včasih pridem tudi za veš časa, takrat ti javim. Si mi pa dala zelo dobro idejo, že ko sem jih videla. Mogoče mi uspe. ;)

      Izbriši
  4. Ne samo mačkončki, mene je tudi povšterček čisto očaral! Lepo. In vizitke so zelo luštne, a to si jih dala delat?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Keltika! Povštrček je narejen po navodilih za Drugi Patchwork izziv na Otočku. Ročno izvezena slikca - redwork, in dodana čipka na blagu, pa je ratalo tole.
      Vizitke sem naročila preko spleta, pri Vistaprint. Uporabila sem kar njihovo predlogo, svoje ne znam naredit. Pa še precej ugodneje je - 250 vizitk in en blokec samolepilnih lističev z enakim motivom, skupaj s poštnino, 27€. Takole za malo reklame...

      Izbriši
  5. Za vizitke se splača pogledat tudi doma. V mojatiskarna.si sem jih natisnilao 200 obojestranskih za 10 € + davek in poštnina :) pa blokec tudi dobila, samo z njihovim motivom :)
    Sicer pa so vsi tile šivančki prav super videt ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Hm...predvidevam da ne vsem, ampak, a nudiš inštrukcije za tele mačkone tudi kakšnim ne-povsem-sosedam? Ker če je odgovor ne, bom pa dala tole izjavo: Slovenija je itak tako majhna, da smo za kakšne Ruse vsi sosedi... :-) Al pa...a lahko prosim poveš kako se jih naredi? Kakšno je pa blago?
    Glede polnila...BAJE (mi je sodelavka razlagala, preverila še nisem), lahko v FILCU (mislim, da obrat Mengeš), v industrijski prodajalni, dobiš nekaj podobnega kot so polnila za (slavistke, globok vdih) povštre - na kile, povsem ugodno. Če sem si prav zapolnila, je rekla, da je pred kakim letom dala za res VELIKO vrečo 12€. Mogoče bi se splačalo preverit, ker mislim, da si ti kar velika porabnica tega. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O soseda:)) Seveda se lahko zmenimo. Bova šle kar na mail se dogovarjat, prav?
      Hvala za info o Filcu. Sem že precej slišala o njih, ampak se bojim da bom potem imela spet polno robe ki jo nuuujno rabim, samo zato ker je poceni.

      Izbriši
  7. Ja, soseda, prav!!! :-)

    Ja, tudi jaz imam doma veliko malih zadev, ki jih nujno rabim... In ko sem zadnjič boljši polovici razlagala, kaj bi še (nujno) rabila, mi je odgovoril: se ne bi raje držala kvačkanja, tam ne rabiš veliko. Nekaj volne, kvačke smo pa tudi že vse kupili... ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Očitno je bilo v tvoji šivalnici res lepo hladno, da si toliko lepih stvari naredila čez poletje.
    Zakaj pa tvojih slikic v prejšnjih objavah jaz ne vidim?

    Pa še ene dogovore imava medve. Kdaj nama bo uspelo izmenjat obljubljeno?

    OdgovoriIzbriši
  9. uuuu kolk luštne mucke. A sem jih videla v trgovini pod gradom v Loki? So to mogoče tvoje? Ker če so grem jutri takoj 2 kupit.

    OdgovoriIzbriši
  10. An-ja. Zelooo lepi mačkoni. A se da kje ne netu dobiti kroj za takega mačkona. Jaz imam doma tri otročke, ki bi bili takih mačkonov neverjetno veseli. Hvala za kakršno koli informacijo. Lp

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...