nedelja, 8. julij 2012

Belopeška jezera

En dan aktivnega oddiha:
s kolesom od Bleda do Belopeških jezer.
Vedno, ko se odpravimo na kak izlet, mi je glavna skrb fotoaparat. Potem sem pa ponavadi preveč utrujena, da bi se mi ljubilo slikat. Ampak nekaj za spomin pa le je:
  










  

 
Za znoret mi nagaja nalaganje slik na blog, zato samo še objavim, preden mi spet vse izgine....

5 komentarjev:

  1. Lepo je pogledat tele slikce z narave.

    Kje pa so ta jezera? Vidi se prav mikavno. Nikjer nobenega klanca. Sicer povsem ne verjamem, da je bilo tako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jezeri sta v Italiji, malo naprej od rateškega mejnega prehoda (bivšega). Ves čas gre pot po kolesarski stezi, tako da res ne moreš zgrešit. Če začneš v Mojstrani pri počivališču Sonček, nimaš prav nobenega klanca, razen zadnji vzpon tik pred jezeri.
      Se splača, res.

      Izbriši
  2. Če prav razumem si štartala na Bledu in šla skozi dolino Radovne do Mojstrane in potem po kolesarski stezi naprej do Belopeških jezer. Kakšna je pot od Bleda do Mojstrane? Hvala za odgovor!

    LP, Matej

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, točno tako. Cesta od Bleda proti Krnici je malo v klanec, v Krnici zaviješ desno v dolino radovne. 3,5 km je še asfalta, dalje pa do Psnaka - gostilna sredi doline - zbit makadam. S treking kolesi še gre, s specialkami pa ne, razen če imaš ta močne gume. Od Psnaka dalje je spet asfalt, en hud klanc je takoj na začetku (18%), ampak kar kratek. Potem se spustiš do Mojstrane. Ko greš nazaj, se zdi ta vzpon precej daljši:)) - naš kolesar je gonil povprečni tempo 35 minut. Ženski del je šel raje peš ob kolesih.
      Upam da sem kaj pomagala, drugač pa kar vprašaj!!
      lp
      a.

      Izbriši
    2. Perfektno.... 63 x hvala :)

      LP, Matej

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...