petek, 20. januar 2012

Ponavljanje

Ker nas v februarju čaka nova delavnica ustvarjalnega šivanja, sem malo ponovila preteklo snov. Morala sem obnoviti tehniko Bow-tie, nastala je tale blazina.
Bow-tie spredaj
Čisto navadno na preklop zadaj
Gasilska enakih

Ko sem se na jesen resneje lotila šivanja, sem imela v mislih najprej projekt - zamenjati blazine v dnevni sobi. Mož je bil navdušen, ampak ne pozabim njegovega komentarja: "Pa glej, da bodo vsi enaki, ne en tak in drug drugačen.."
No, nastajali so glede na razpoložljivo blago in osvojeno znanje. Njihovo gasilsko sliko vidite zgoraj. A ne da so vsi enaki????

Tale pa ni S/K, in mladiči hodijo na ta svet:




Zmago


Opazila sem, da vedno kadar dopoldne pomivam šipe, popoldne veter nosi dežne kaplje direktno vanje. V pomite šipe.

Lepo bodite.

1 komentar:

  1. prečudovito! naj te še na blogu pohvalim.
    mačkoni so krasno izdelani!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...