četrtek, 5. januar 2012

Naj bo lepo.....

vse, kar bo življenje prineslo, v tem letu in vseh naslednjih.
Nekaj novoletnih idej se mi je porodilo. Da bi to bile zaobljube, težko rečem.

Ko sem bila mlajša, sem ogromno brala. Vsako misel, ki mi je bila všeč, sem zapisala v dnevnik, in ko se jih je nabralo že kar precej, so šle v posebno izdajo - mali zvezek s trdimi platnicami. Moja mala biblija, ki se seli z menoj kamor pač grem. In zdaj bodo dočakale svojo elektronsko objavo.

Začne se z mislijo A.de Mella:

 RAZŠIRI ROKE V POZDRAV PRIHODNOSTI.
NAJBOLJŠE ŠELE PRIDE!!

In ker je ena od idej tudi to, da pogosteje uporabljam fotoaparat in objavljam slike, je nekaj tega tukajle. Prvi dan tega leta smo se odpravili na smučanje. Ker smo bolj zgodne sorte, smo precejšen del dopoldneva uživali na tihih in samotnih poljanah Vogla.

Megla nad jezerom

Samotno smučišče
Dečva

Zaključili smo ob 12.30 uri pri plus 9°C

Lepo bodite.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...