sreda, 25. januar 2012

Pal, zašiti maček



V moji mali šivalnici na podstrešni imam mali tranzistor na baterije in tisto dolgo paličasto anteno. Lovi mi dve radijski postaji, pa ne bom delala reklame za njih, ampak zanimivi sta mi - radio Pacient in Ars. Pri prvi občasno hrešči, zato večkrat prestavim na drugo.
Ko sem se posvečala temule mačkonu, je bil predvajan prispevek o Debussyu ter njegovih sonatah. Naslov ene od njih je Pal, Bog poletnega vetra. V mislih sem si odvrtela vse oblike poletnega vetra, ter namenila mačkonu ime Pal. Zanimivo mi bo tudi v prihodnje poizkušat ujeti trenutek v imenu.

Letošnjo zimo nimam kape. Ker sem napletla vse za vse ostale, zase pa nič. Končno sem se jo lotila, upala sem da bo narejena pred snegom. Včeraj je bila gotova (in predvčerajšnjim začeta:)) ), tako da lahko pride zima.  Volne je ostalo dovolj za rokavice.

Naj vas lepo greje današnji sonček.
In pokukajte k LEPEMALESTVARI,  ima spet nekaj za nas....
lp.

5 komentarjev:

  1. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pal, bog poletnega vetra :)) Kako prisrčno, res. In veš kaj - tudi jaz imam v klavirski sobi (kjer je tudi moja šivalnica) velikanski tranzistor z dvema kasetnima mestoma,.. mislim, da ga je moj mož dobil za birmo,.. in tudi meni hrešči in potem preklapljam,.. res zanimivo, da mi včasih paše tudi taka muzika. Aja ob torkih mi je najbolj všeč Miha Šalehar in mogoče bo moj prvi takšen maček Miha, ;) Hvala ti, še enkrat.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušen mačkon. Si me spomnila, da imam takle kroj nekje shranjen. Ga bom šla poiskat in se ga mogoče lotim, ker je pravi cartek.

    OdgovoriIzbriši
  4. samo eno lahko rečem, lep, še lepše ime si izbrala zanj..

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...