sobota, 24. avgust 2013

Pomagajmo Lučki

Kdor me pozna  ve, da pomagam po svojih najboljših močeh (ki so zadnje čase žal resnično bolj švoh..). Predvsem tistim, ki skrbijo za zavržene, izgubljene, pomoči potrebne živali. 
Še vedno zbiramo"cunje" za Horjulske ritke, pri meni lahko pustite vsi iz Gorenjskega konca od Bohinja in Kranjske gore do Radovljice. Na povezavi najdete moj naslov.

Tokrat sem se odločila pomagat Lučki, društvu za pomoč živalim Mozirje. Pri njih  pripravljajo event, za katerega bi jim prav prišle tudi stvari, ki jih mi ne potrebujemo več. Na tejle povezavi preberite njihovo prošnjo:   Podarimo malenkost za mačje življenje,  preberite   Mačja usoda ali kolektivna (ne)odgovornost ? in prosim, pomagajte. Tudi malenkosti štejejo. 
Moja malenkost pakira škatlo s še nekaj brezdomci. 


Upam, da najdejo nove lastnike in skupaj pomagamo tistim, ki v Lučki pomoč najbolj potrebujejo.
In hvala za morebitno sodelovanje tudi vam. 

(spodnja slikca iz foruma mojpes.net)

1 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...