nedelja, 2. november 2014

Knjiga

Zadnje čase (to je zadnji teden) veliko berem. Požiram napisano, in razmišljam o tem. Moja čudaška narava išče karkoli že kjerkoli že. In včasih najde.
V petek sem se vrnila v službo, in ker med pavzami nimam česa početi (prostovoljno sem se odrekla uporabi računalnika in visenju na FBju), sem Anjo prosila za kako dobro knjigo - vem da je pred časom pustila v knjigarni celo premoženje. Za knjige v izvirniku.

Tako je šla z mano tale. Slikce so snete iz interneta, citati so naključni.

Po knjigi je posnet film. Mogoče si ga ogledam.



Priporočam branje v angleščini.

(pa tako veliko sem želela napisati o tem, kaj vse mi je knjiga povzročala med branjem... pa ne najdem pravih besed, zato bom svojo razlago opustila)



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...