petek, 3. januar 2014

365 dni v fotografiji

Prebrala pri Biljani,
 pregledala vse pri Pii,
 si ogledala naslove
in se navdušila. 


Sem že zraven, sicer z dvodnevno zamudo, vseeno mi ostane še 363 priložnosti....

3.1. - Prehod

iz starega, ki se izgublja nekje zadaj, v novo, ki sili v ospredje...


2 komentarja:

  1. zanimivo tole ja, moraš pa kar razmišljat kaj bi slikal. Mogoče se pa še prijavim, saj je še čas ane?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Polona, ti kar začni. Edino obvezo daš sebi, prijaviš se pri Piji, link je zgoraj. Meni je zanmivo to, ker razmišljam kaj bom slikala, potem mi pa nekaj čisto drugega pride na misel... kot pri Tihožitju, sem hrano postavljala gor in dol in levo in desno, na koncu sem šla pa likat službeno obleko in zagledala sukance.... Pridi, zanimivo je!

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...