petek, 15. marec 2013

Sejem

Osmi marec... osem kokošk z Otočka... sejem v Vicenzi....
začel se je s sladkimi dobrotami - žal samo za ogled.


Letos sem se navduševala nad drugačnimi lepoticami; tako zelo, da sem se vsedla za mizo in packala... celi dve uri sem spoznavala zame čisto nove tehnike - transfer, decoupage  in country painting. Na koncu sem bila tako zelo utrujena, da se mi škatle, ki sem jo delala, ni ljubilo niti sfiniširat tako kot se spodobi.
Delavnica je bila koristna tudi zato, ker mi je za ta čas skrajšala pohajanje in zapravljanje na mamljivih stojnicah...









Napasla sem učke na blagu v različnih oblikah:












pa red work:



in goske, čisto so me navdušile (kroj sem si priskrbela, natančno ogledala izdelavo, tako da  - upam - bom znala naredit kakšno svojo):





Letos je bilo zelo veliko različnih delavnic, pa malo manj stojnic s ponudbo blaga, celo za moške spremljevalce so pripravili stojnico z orodjem za obdelavo lesa.
So bili pa precej neprijazni do nas s fotoaparati, zato sem ga kaj kmalu pospravila in uživala prostih rok.

Oprema za našo novo dnevno sobo je naročena, ker pa sem praznila omare in vsebino tlačila vsepovsod, sedaj ne najdem ničesar - ne krojev, ne škatle in ne revij, ki sem si jih nabavila.

Zunaj je pa končno sonce.
Pomlad, pridi, dobrodošla!



 
Lepo bodite.


3 komentarji:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...