sreda, 6. februar 2013

Obojestranski quilt

V soboto smo se spet dobile skupaj s Tršico, da nam preda svoje znanje...
Učile smo se izdelave obojestranskega quilta - to izgleda tako, da se istočasno izdeluje vzorec na obeh straneh, skupaj z vmesnim polnilom in prešivanjem. Kvadrat za kvadratom, potem se kvadrati zašijejo v celoto, in doda zaključni rob. Zelo praktična zadeva, edino kar me moti je eno majčkeno ročnega šivanja...
Tole je nastalo iz mojega kupčka blaga.

Na eni strani:


pa na drugi strani:

 pa zavihano:


 In moje goljufje. Ker me bolijo roke in težko, ampak res težko šivam na roke, sem zašila zaključni rob s strojem. Ker so mi vogalčki kar všeč, najbrž tole goljufanje ni bilo zadnjič...


Človeka kar prime, da bi še šival....
Mogoče....

Lepo bodite in pazite na pravilno držo, ko kidate sneg.....

9 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Hvala Alenka, s tvojo hitrostjo šivanja se nam boš kmalu lahko pridružila, a ne? V bolj živih barvah in večjih dimenzij mora biti takle quilt prečudovit!

      Izbriši
  2. Zares lep izdelek! Čestitke tebi in Tršici!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep izdelek! Za boljšo predstavo - kako velik je ta quilt?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za pohvalo. Tale je šolska vajenica, je velik malo več kot 60x30cm. Vsak kvadrat je velik 15x15cm, potem pa so šivani skupaj s povezovalnim trakom. Kot pravim, da je večji in da se vzorec ponavlja - s tem ustvari spet novega...mora biti krasno!

      Izbriši
  4. Super! Lep izbor barv. Ali se ročno šiva tudi stike s povezovalnim trakom?! Ali samo zaključni rob, ki pa ti je tako super uspel z mašino?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Povezovalni trak se na treh mestih zašije strojno, zadnji del je pa treba na roke. Tršica sicer pravi, da lahko tudi s strojem, ampak ni tako lepo. Mislim pa da bi se s kakšnim lepim okasnim šivom dalo naredit tako, da dobro izpade.

      Izbriši
  5. ja super ti je tole ratalo vključno z goljufanjem... meni je zelo všeč.. kar nadaljuj..

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...