ponedeljek, 11. februar 2013

Lone star

Že pred davnimi časi smo se na delavnici pri Kreartiv učile izdelovat lone star zvezdo. Ker bi rada zašila en tak prt za rojstnodnevno darilo, sem potrenirala, da obnovim znanje. Naj bi bila samo "štih proba", zato sem vzela kar eno blago - nekaj trakov Jelly-rollsov in zrezala en FQ.

Potem sem rezala in sestavljala:
zelo pomembno, kje šivamo, zato je treba označit linijo:


in šivala čisto malo mimo, čeprav ne bi smela....


sestavila v kontra smeri, z rumenimi kraki, 

 

in na koncu naredila takole:


Zdi se mi hladna, za poletje bo.

Pa spet sneži......

5 komentarjev:

  1. Verjetno težko naredit, ampak končen izdelek mi je zelo všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ni tako težko, ko si zapomniš kako gre. Natančnost je bistvena. Samo jaz nimam mize za prte. Zato bo iskala novega lastnika, ko bo sfiniširana. Priznam da je tudi meni všeč...

      Izbriši
    2. No, sicer pravjo da vaja dela mojstra, ampak jaz največkrat želim vse hitro zaključiti in potem ni narejeno natančno in na koncu ne izpade najlepše.

      Mamo pa okroglo mizo, na kateri imamo največkrat prt.

      Izbriši
  2. Tale zvezda je pa tudi meni zelo, zelo všeč. Ampak ima pa preveč spojev za nacentrirat,....jaz sem pa popolnoma pointless človek :(:(:(
    Enkrat, ko me mogoče sreča natančnost :):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita zvezda! Prava mojstrovina, izredno mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...