petek, 13. april 2012

Igra za tri blogerke

Že pred časom me je Sonja povabila v igrico.... Takele se pri meni običajno končajo, ampak tale je samo počivala...zdaj pa gre dalje.
Torej, napisati moram:

1. Tri najljubše materiale:
volna:
                                    
    blago:
                                     

perle:   
                                    

2. Tri želje:

V bistvu imam samo eno. Če bi se mi ta izpolnila. potem bi se več gibala in bi bila bolj zdrava tako fizično kot psihično, zaradi reda, ki bi ga mogla uvest bi imela več časa, pa še bolj organizirana in disciplinirana bi bila, pa doma ne bi bila tečna  (jaz sicer menim da sploh nisem, domači mi pa ne upajo povedat če sem...)) in še veliko dobrega bi to potegnilo za sabo. Slika je iz Zavetišča Horjul, upam da ni nič narobe če jo objavim. Pa če tukaj zraven dodam še eno željo - da bi čim več varovancev slovenskih zavetišč našlo skrbne in odgovorne posvojitelje.

Čips Horjulski, išče dom.
3. Tri blogerske prijateljice, ki jih vabim, da nadaljujejo z igro:
 Alenka (Aknela69), Marjeta (Ustvarjalnicaprihellokitty), Maja (Živčki na pašo).

Toliko za danes.
Lp.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...