ponedeljek, 14. november 2011

Novo iz starega

Na poletni delavnici pri Kreartiv sem naredila pregrinjalo, ki mi ni bilo ravno všeč v celoti. Dva bloka sem odstranila.
Včeraj sem najprej parala,
nato sem izbrala motiv, za katerega je bilo dovolj ostankov
Danes sem rezala in sestavljala, kako bo ko bo...
Notranji bordo trikotniki in zeleni pravokotniki so chenille tehnika. Ker (še) nimam nožka, sem rezala kar z malimi škarjami iz hoferjevega kompleta. Ostali rozasti koščki so podloženi s polnilom, da je približno enake debeline.
Potem sem vse skupaj zašila, naredila okvir in pogruntala, da je treba naredit še hrbet, za katerega pa niti pod razno ni blaga.:((


Potem sem se matrala s polnilom - narezano gobo iz enega nekoč-je-bil-povšter , pa je lezla povsod drugam:

in potem čisto na koncu......itak vedno zmanjka nitke na špulčku:

Konec zaenkrat dober, samo še oprat se mora in upam da ne razpade preveč:

Ne vem še kje bo pristal. Meni so barve všeč, ampak pri nas nikamor ne paše.... 5 ur mi je vzelo. Ko bi vsaj zunaj deževalo, tako pa smo redki srečneži, ki imamo dan obsijan s soncem.


Lepemalestvari ima na blogu krasen giveawayček. Koledar Dom in stil, ki je nastal v sodelovanju s slovenskimi in italijanskimi ustvarjalci. Pokukajte tja, ne bo vam žal.



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...