torek, 9. avgust 2011

Kako naprej?

Vem, že zelooo dolgo nisem ničesar objavila. Zaustavile so me tehnične težave, postavile so se mi kot zid na pot, moja psiha jih je še dodatno obtežila, zato sem raje odnehala. Za nekaj časa.
Takele težave imam:
- ne znam prilepit prevajalca. In nikakor ne morem imeti bloga brez njega. Zakaj že ne?
- ne znam prilepit kakšne krasne ure. Od srednje šole do nakupa mobija sem bila brez ure sploh, zdaj pa jo obvezno moram imet na blogu. Zakaj že?
In še nekaj takih se najde.
No pa sem prvo oviro odstranila. Moje razmišljanje, da brez tega pač ne gre. Ja pa gre, saj ne bo nihče opazil, če se bo prevajalec pojavil šele čez pol leta in uro ima itak vsakdo na svojem računalniku.

Edino pri eni stvari sem vztrajala - pri bannerčku za horjulčke. Hvala Vixi ker mi je med prazniki tako nesebično pomagala stvar zagnat.

Zdaj sem pa že pozabila, kje se dodajajo slike in povezave. Ampak tole bom vseeno poslala naprej.
Lepo bodite, na tale avgustovski dan s 14°C zunaj.
andreja

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...